Polep auta
Auto na ktorom je samolepka s grafikou alebo textom automaticky priťahuje pozornosť. Vynikne z davu so svojou jedinečnosťou, nápadom. Auto je najlacnejším reklamným nosičom, ktorý môžete mať. Náklady na výrobu sú jednorázové a sú oveľa nižšie, ako by ste pravidelne investovali do inzercie do novín. Konečný efekt je pri tom viacnásobne vyšší. Deň čo deň ju vidí veľký počet potencionálnych zákazníkov na tak veľkom území na akom sa pohybujete s Vašim autom.
Polep výkladov
Tie predajne, ktoré využívajú možnosti svojich výkladov (rozmerovo resp. polohovo) na propagáciu majú omnoho väčšiu šancu zaujať, ako tie predajne, ktoré „šetria“ na lacnejšiu možnosť. Výklady majú vplyv nielen na chodcov, ale aj na vodičov, ktorý chtiac-nechtiac zachytia aj dianie mimo cestnej premávky. Polep výkladov môže slúžiť nielen ako dekorácia výkladu, ale môžeme ňou vyvolať spontánnu reakciu okoloidúcich napr. pri jednorázových akciách danej predajne.
3D logá a nápisy
Trojrozmerné logá a nápisy sa dajú použiť tak v interiéry ako aj v exteriéry. V interiéry je veľké množstvo plôch, kde sa môže použiť 3d reklama. Využite veľké voľné plochy v kancelárii, na chodbe, v zasadačke, za recepčným pultom, pri vchodových dverách, v prijímacej kancelárii a dajte tam logo alebo slogan Vašej spoločnosti. Uvidíte, aké budú pozitívne reakcie Vašich zamestnancov a klientov. Hlavným cieľom v interiéry nemá byť čím väčší nápis alebo logo, ale má byť v harmónii s celým vnútorným vybavením a atmosférou kancelárie. Pri interiérových 3D nápisoch a logách sa väčšinou používa materiál styrodur v rôznych hrúbkach.
Vonkajšia 3D reklama veľmi dobre ukáže na fasáde budovy a pri použití vhodného materiálu a technológie môže vyzerať excelente. Použitý materiál môže byť okrem styroduru aj plast, drevo, sklo, plexi, hliník a iné. Montáž 3D reklamy je možný na plochy s rôznym povrchom. Pri odbornej montáži je dlhodobá životnosť 3D reklamy zaručená.