Pri reklamných predmetoch je veľmi dôležité hlavne:

1. o aký predmet sa jedná a pre koho:

  • a., rozdávacie reklamné predmety určené pre rozdávanie pri najrôznejších príležitostiach, kde hlavným kritériom je zasiahnuť našim posolstvom čo najviac ľudí za čo najnižšiu cenu
  • b., reklamné predmety, ktoré pri správnej voľbe môžete nenútene využiť, ako poďakovanie pre stálych zákazníkov alebo pre nových klientov za ich záujem o Vás, Vaše výrobky a služby
  • c., promotion predmety sa využívajú pri zavádzaní nového výrobku na trh. Ich cieľom je väčšinou rýchly nárast predaja, urýchlenie nákupov, ale používajú sa aj na ciele, ktoré sú zamerané na dlšiu dobu (napríklad pamäťovým efektom alebo dosiahnuť vernosť značke).

2. kvalita predmetu a kvalita aplikácie loga, textu na reklamný predmet:

  • a., kvalita predmetu závisí od toho o aký predmet sa jedná a v rámci toho môžeme mať na kvalitu predmetu svoje nároky
  • b., kvalita aplikácie je možno ešte dôležitejšou podmienkou, ako je kvalita predmetu. Grafiku môžeme aplikovať pomocou tampoprintu, sieťotlače, vyšívania, nažehlenia, gravírovaním, razbou a iné.

Ak je na prvý pohľad grafika zle aplikovaná, tak obdarovaný sa možno ani nedostane k tomu, aby predmet vyskúšal, lebo kto by chcel na verejnosti alebo v súkromí používať už po vizuálnej stránke nevhodný reklamný predmet? A ani Vy by ste predsa nechceli platiť za niečo, čo nie je minimálne 100%-né!

Ak chcete vybrať najvhodnejší reklamný predmet a neviete si rady s výberom, stačí ak nám dáte info o cieľovej skupine alebo rozpočte na akciu a my Vám urobíme ponuku šitú na mieru a ponúkneme Vám najvhodnejšiu variantu. Organizujete výberové konanie? Kontaktujte nás, radi sa zúčastníme. Ponúkneme Vám kvalitné firemné reklamné predmety za výborné ceny.

Naša spoločnosť má vyše 20-ročné skúsenosti v tomto segmente a našim cieľom je ponúknuť komplexné služby pre zákazníkov.Medzi našich zákazníkov patria menšie, stredné a veľké spoločnosti, ale aj reklamné agentúry.

Naše práce